вівторок, 7 березня 2017 р.

Привіт))) Нарешті я розпочинаю роботу над своїм альбомом))). Сонячний весняний день надихнув мене на його створення.
Ось одна із сторінок


На цій сторінці вкладиш (не знаю як його назвати) з надписом розкривається, як книжка і поміщає чотири фотографії. Перша і остання сторінка на магнітах, тому "книжечка" добре закривається і при гортанні альбому листки не  відкриваються.
Коли я зроблю весь альбом я покажу всі сторінки і як на них розташовуються фотографії.
Мені цікаво буде почути Вашу думку щодо цієї сторінки.

До завдання:


4 коментарі:

  1. Светлана, с началом вас!) Приятная палитра, думаю в такую все фото впишутся идеально) Очень люблю фразы со смылом в работах)
    Буду благодарна, если в следующий раз, участвую в нашем задании, вы в посте будите указывать рядок с элементов какие вы использовали (так легче ориентироваться нам). Очень приятно, что для создания вашего первого альбома, вы вдохновились нашим заданием, ДК Арт Клуба.

    ВідповістиВидалити
  2. С почином!

    Та сeрдeчно дякую від АртКлубUA!

    ВідповістиВидалити

LOVE

Привіт! На календарі досі зима, а на вулиці сонечко і весняний настрій, що надихає на романтику. Саме цей настрій я передала у своїй листів...