четвер, 2 березня 2017 р.

З чого почати (клейові матеріали)

Сьогодні я хочу розповісти про клейові матеріали, які краще всього використовувати у скрапбукінгу.
Найчастіше за все використовують двосторонній скоч
 і це велика помилка, якщо ви хочете щоб ваша робота довго збереглася. Двосторонній скоч з часом розсихається. Його плюсом є те, що з ним зручно працювати - він не розтікається, як це буває з клеєм. Я б радила купувати його, для початку) шириною 1 см.
Клей ПВА я б не радила використовувати у скрапбукінгу, тому що він дуже рідкий, папір вбирає його вологу і робиться "хвилькою".
Для склеювання в б радила клей "Момент "Кристал"(він при висиханні прозорий)
але при роботі з ним потрібно, щоб добре провітрювалося приміщення, адже в нього різкий запах. Зараз я використовую клей "elite Drakon" універсальний,
він продасться в будівельних магазинах, в нього теж неприємний запах, але якістю я задоволена.
В магазинах для творчості продається велика кількість клеїв гарної якості, але ціна в них вища.
Корисними в скрапбукінгу є клеєві двосторонні подушечки.
Вони бувають квадратні 
і круглі.
Якщо ви лише починаєте займатися скрапбукінгом краще купувати квадратні.
З часом можна купити об'ємний двосторонній скотч. Його можна нарізати потрібного розміру.
Об'ємний двосторонній скотч і двосторонні подушечки використовують для того, щоб надати роботі об'єму (3D ефект).
Для приклеювання об'ємних прикрас (квітів і т.п.) я б радила використовувати гарячий клей
Якщо ви плануєте займатися скрапбукінгом тривалий час вам варто купити пістолет для гарячого клею
В протилежному випадку клей можна нагріти над свічкою.

Немає коментарів:

Дописати коментар

LOVE

Привіт! На календарі досі зима, а на вулиці сонечко і весняний настрій, що надихає на романтику. Саме цей настрій я передала у своїй листів...